dantzari | 30 Dec 18:04 2011

dantzan.com itxi beharrean gaude

Diru-laguntzen beherakada eta bestelako diru-iturrien urritzearen ondorioz, dantzan.com itxi beharrean aurkitu gara, ezin baitugu orain hamar urte abiatu genuen gune hau ekonomikoki mantentzen jarraitu. Ez dugu amore eman nahi, eta saiatuko gara finantzabidea eskuratzen lehenbaitlehen berriz martxan egoteko, baina bitartean, eta urtarrilaren 1etik aurrera webgunea ezingo dugu elikatzen jarraitu.

dantzan.com itxi beharrean gaude
dantzan.com - 2011/12/30
http://www.dantzan.com/albisteak/dantzancom-itxi

      dantzan.com itxi beharrean gaude<br>

Gari Otamendi | 30 Dec 18:39 2011

Re: dantzan.com itxi beharrean gaude

Albiste txarra eta tristea inondik ere. Oso tristea. Sentimendu gehiago ere sortzen dizkio bati: ezintasunak amorrua, ixteareb tristura, gurearen moduko gremio atomizatuan hamar urtez albisteak etengabe eman dituen talde baten kide (epe motzean) izanaren harrotasuna...

Dantzan.com webgune erreferentea da dantzarientzat eta Interneteko euskal komunitatean gune garrantzitsu bat. Eta "da" diot, eta ez "izan da". Espero dut laster izatea berriz martxan.
Ez nuke besterik nahi, eta uste dut Euskal Herriko dantzarion komunitatearen zati handi baten izenean esan dezakedala azken hori.
Eskerrik asko dantzan.com! Eta segi dezala aunitz urtez!

<dantzari-DqbNnZW6eopBDgjK7y7TUQ@public.gmane.org> igorleak hau idatzi zuen (2011eko aberen 30a 18:04):

--
Tutto a posto, niente in ordine
Dantzan.com webgune erreferentea da dantzarientzat eta Interneteko euskal komunitatean gune garrantzitsu bat. Eta "da" diot, eta ez "izan da".&nbsp;Espero dut laster izatea berriz martxan.&nbsp;</div>

izenburuan jarriz 'unsubscribe' (horixe bakarrik, komatxorik gabe)<br><br>
Ondoren konfirmazio mezua jasoko duzu harpidetza-etetea berresteko.<br>
monikab | 30 Dec 22:20 2011

Re: dantzan.com itxi beharrean gaude

OH EZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ezer egin al dezajegu dantzarion aldetik?
Monika

EL Fri, 30 Dec 2011 18:04:54 +0100
dantzari@... escribi?:

> [...]
>lehenbaitlehen berriz martxan egoteko, baina
>bitartean, eta urtarrilaren
>1etik aurrera webgunea ezingo dugu elikatzen

TU.tv - Videos graciosos, tortazos, fútbol, política, etc.

http://tu.tv/

Aitor Furundarena Usabiaga | 30 Dec 22:59 2011
Picon

Re: dantzan.com itxi beharrean gaude

Eskerrik asko bihotzez orain arte hau aurrera atera duzuenoi.
Aitor

<monikab-hqAsvq3QSlKzR313v1King@public.gmane.org> igorleak hau idatzi zuen (2011eko aberen 30a 22:20):
OH EZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ezer egin al dezajegu dantzarion aldetik?
Monika

EL Fri, 30 Dec 2011 18:04:54 +0100
dantzari <at> dantzan.com escribi?:

[...]

[1] http://www.dantzan.com/albisteak/dantzancom-itxi

Ezer egin al dezajegu dantzarion aldetik?<br>
Diru-laguntzen beherakada eta bestelako diru-iturrien urritzearen<br>
hamar urte abiatu genuen gune hau ekonomikoki mantentzen jarraitu. Ez<br>
dugu amore eman nahi, eta saiatuko gara finantzabidea eskuratzen<br>
lehenbaitlehen berriz martxan egoteko, baina bitartean, eta urtarrilaren<br>
------------------------------------------------------------------------<br><br>
[1] <a href="http://www.dantzan.com/albisteak/dantzancom-itxi" target="_blank">http://www.dantzan.com/albisteak/dantzancom-itxi</a><br>
Ondoren konfirmazio mezua jasoko duzu harpidetza-etetea berresteko.<br>
Mikel Sarriegi | 3 Jan 15:57 2012
Picon

Re: dantzan.com itxi beharrean gaude

Gure taldean ere, hitzik gabe geratu gara. Ezer baino lehen beraz, gure elkartasuna eta esker ona, nahiz eta azken hau denboran aurrera luzatzeko gogoa eta esperantza daukagun.

Gauza asko adierazi daitezke, eta asko aireratu dira dagoeneko, baina bat behintzat nabarmentzearren, gogoeta txiki hau:
Dantzan.com-eko azken albisteetako bat izan da Eusko Ikaskuntzak prestatu zuen dantzaren dokumentazio mapa ezagutzera ematea. Bertan nabarmentzen da, alor honetan orokorrean dantza taldeok dugun defizit larria. Eta nabarmentzen eta goraipatzen dira erakunde edo elkarte gutxi batzuk dituzten artxibategi eta dokumentazio bildumak.
Baina ez da esaten, eta gutxiago nabarmentzen, azken hauen artean, dantzan.com dela material guzti hori denon eskura modu azkar, errazean eta gaurkotuan eskaintzen duen bakarra. Eta "huxkeria" hau, gaur egun gauzak dauden bezala, funtsezkoa zaigu eguneroko gure jardueran. Beste guztia ondo dago, baina berandu izan daiteke gauza askotarako.

Gurea bezalako talde batentzat, baliabide askotan urri dabilena, helduleku oso garrantzitsua izan da, eta proiektu gisa sendotzeko lanabes ezinbestekoa azken hamarkada honetan. Eta esango nuke ez garela talde bakarra hau aitortzera behartuak gaudenak. Zutabe bat desagertzen zaigu gure oinarrietan, eta ez dauzkagu soberan, zutik irauteko, eta duintasunez egiteko.

Besarkada bat denoi eta egon beharko dugu.

Mikel

dantzari-DqbNnZW6eopBDgjK7y7TUQ@public.gmane.org escribi?:

[...]

aurrera luzatzeko gogoa eta esperantza daukagun.</div>
dira dagoeneko, baina bat behintzat nabarmentzearren, gogoeta txiki
hau:</div>
Eusko Ikaskuntzak prestatu zuen dantzaren dokumentazio mapa ezagutzera
ematea.&nbsp;Bertan nabarmentzen da, alor honetan orokorrean dantza taldeok
dugun defizit larria. Eta nabarmentzen eta goraipatzen dira erakunde edo elkarte
gutxi batzuk dituzten artxibategi eta dokumentazio bildumak.</div>
[...]
guztia ondo dago, baina berandu izan daiteke gauza askotarako.</div>
[...]
egiteko.</div>
dugu.</div>
  <a title="aitorfurunda@..." href="mailto:aitorfurunda@...">Aitor
  Furundarena Usabiaga</a> </div>
  PM</div>
  beharrean gaude</div>
      orain<br>hamar urte abiatu genuen gune hau ekonomikoki mantentzen
      jarraitu. Ez<br>dugu amore eman nahi, eta saiatuko gara finantzabidea
      eskuratzen<br>lehenbaitlehen berriz martxan egoteko, baina bitartean, eta
      urtarrilaren<br>1etik aurrera webgunea ezingo dugu elikatzen
      2011/12/30<br>
    eteteko, bidali mezua hona: &nbsp; <a href="mailto:Dantzan-request@..." target="_blank">Dantzan-request@...</a><br>izenburuan jarriz
  bidali mezua hona:&nbsp;&nbsp; Dantzan-request@...<br>izenburuan
  jarriz 'unsubscribe' (horixe bakarrik, komatxorik gabe)<br><br>Ondoren
  konfirmazio mezua jasoko duzu harpidetza-etetea
berresteko.</blockquote>
aiert ibarbia uriguen | 3 Jan 16:04 2012
Picon
Picon

Re: dantzan.com itxi beharrean gaude

Orain arte dantzan.com-en lanean ibili zareten guztioi eskerrikasko egindako lan bikainagatik eta animo!

Eskerrik asko bihotzez orain arte hau aurrera atera duzuenoi.
Aitor

<monikab <at> hispavista.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko aberen 30a 22:20):

  <a rel="nofollow" title="aitorfurunda@...m" ymailto="mailto:aitorfurunda@..." target="_blank" href="/mc/compose?to=aitorfurunda@...">Aitor
      <a rel="nofollow" target="_blank" href="http://www.dantzan.com/albisteak/dantzancom-itxi">http://www.dantzan.com/albisteak/dantzancom-itxi</a><br>
[...]
Iratxe Arana | 3 Jan 16:17 2012
Picon

Re: dantzan.com itxi beharrean gaude

Sentitzen dut pilo...eskerrik asko dantzan.com-en zaudeten guztioi urte hauetan egin duzuen lanagatik eta espero dut bene-benetan dirulaguntzaren bitartez edo edonola berriro funtzionamenduan ikustea, zuek esaten duzuen moduan zeuen esanetan...milesker!

Aitor Sorazu | 5 Jan 12:08 2012
Picon

Re: dantzan.com itxi beharrean gaude

Kaixo kuadrilla.

Urte berri on denoi. Nahiz eta urte ez dugun berri oso onekin hasi. Berria jaso nuen unean ezin nuen sinestu eta badaezpada datari begiratu nion ea inozentadaren bat izan ote zitekeen ikusteko, baina ez zen horrela izan, Inozente eguna pasata zegoen eta berriak
benetakoa zela zirudien. Ondoren jendearen erreakzioak iristen joan ziren eta orduantxe konturatu nintzen gauza benetan serioa zela. Galera latza dantza munduan gabiltzan guztiontzat, zeren eta dantzan.com-eko lantaldeak urte guzti hauetan egin duzuen lana balora ezina da, zenbat bideo, zenbat informazio, ikastaro, berriak.... Eta orain guzti hori erabat geldituko da, eta zergaitik?.
Bada erakundeek erabaki dutelako lan guzti hori ez dela horren premiazkoa eta murrizketak egiteko modu errazagorik ez dutelako aurkitzen. Beraien soldatak ez dituzte murriztuko, hori seguru.

Hala ere nik badut konfidantza zuengan eta seguru nago hau hutsarte bat besterik ez dela izango, eta hutsarte horren ondoren berriro hor izango zaretela indar berriarekin aurrera jarraitzeko prest eta beti bezain fin lanean aritzeko prest.

Animo bada eta laister arte.

Ondo segi.

Aitor.

[...]

Hala ere nik badut konfidantza zuengan eta seguru nago hau hutsarte bat besterik ez dela izango, eta hutsarte horren ondoren berriro hor izango zaretela indar berriarekin aurrera jarraitzeko prest eta beti bezain fin lanean aritzeko prest.</div>

izenburuan jarriz 'unsubscribe' (horixe bakarrik, komatxorik gabe)<br><br>
Ondoren konfirmazio mezua jasoko duzu harpidetza-etetea berresteko.<br>
aritz ibañez | 5 Jan 12:56 2012

Re: dantzan.com itxi beharrean gaude

Dantzan.com sortzaileen eta langileen ekimena da, baina haien lana gu guztiondako zerbitzua. Haiek dira kaltetu nagusiak, baina gu ere bai. Zerbait eginen dugu? Ba al da erantzun komun "indartsu" bat emateko aukerarik?

aritz

jon lizarralde | 5 Jan 14:57 2012
Picon

Re: dantzan.com itxi beharrean gaude

Nere aldetik prest zerbait egiteko.
             jon

[...]

Harpidetza eteteko, bidali mezua hona:   Dantzan-request@...
izenburuan jarriz 'unsubscribe' (horixe bakarrik, komatxorik gabe)

Mikel Goitia | 9 Jan 08:59 2012
Picon

Re: dantzan.com itxi beharrean gaude

Nire ustez, lehenetariko gauzea, dantzan.comek emon dozkun aukerea erabiltea da; gure dot esan: zerrenda zabal eta handia dekogu hemen, erabili ahal doguna. Jarraitu dezagun gure ekitaldiak, eztabaidak, linkeak,bideoak eta abar hemen jartzen. Enlazeak jartzea baino ez da, eta dana konpondu harte, gitxienez guztiok kontaktuan jarraitzeko aukerea daukagu. Eta gero gerokoak!!!!.

  Ahaztu barik erantzun komun "indartsu" bat be emon beharko genule!!!!!

[...]

gerokoak!!!!.</div>
genule!!!!!</div>
gaude</div>
egiteko.<br>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;

Date: Thu, 5 Jan 2012 12:56:28 +0100<br>From: aritz@...<br>To:
dantzan@...<br>Subject: Re: [dantzan] dantzan.com itxi beharrean
gaude<br><br>Dantzan.com sortzaileen eta langileen ekimena da, baina haien lana
gu guztiondako zerbitzua. Haiek dira kaltetu nagusiak, baina gu ere bai. Zerbait
eginen dugu? Ba al da erantzun komun "indartsu" bat emateko
Harpidetza eteteko, bidali mezua hona: Dantzan-request@... izenburuan
jarriz 'unsubscribe' (horixe bakarrik, komatxorik gabe) Ondoren konfirmazio
mezua jasoko duzu harpidetza-etetea berresteko.</div>
mezua jasoko duzu harpidetza-etetea berresteko.</div>
dantzan.com | 10 Jan 11:38 2012

Re: dantzan.com itxi beharrean gaude

Jasotako animo eta elkartasun mezu guztiekin lotsatuta, mila mila esker denori zuen babesagatik. Jakinarazpenean esan bezala, ez dugu amore eman, eta saiatuko gara berriz lehen bait lehen martxan jartzen. Gauzak zail daude, baina saiatuko gara, eta zuen guztion babesa indar handia da aurrera jarraitzeko. Bitartean, bizi dantzan!!!

dantzan.com

denori zuen babesagatik. Jakinarazpenean esan bezala, ez dugu amore
eman, eta saiatuko gara berriz lehen bait lehen martxan jartzen. Gauzak
zail daude, baina saiatuko gara, eta zuen guztion babesa indar handia da
leire narbaiza arizmendi | 10 Jan 13:01 2012

Re: dantzan.com itxi beharrean gaude

Nirekin ere kontatu!
Animo eta besarkada bat
leire narbaiza

dantzan.com<dantzari <at> dantzan.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko urtren 10a 11:38):

[...]

Gari Otamendi | 10 Jan 13:18 2012

Re: dantzan.com itxi beharrean gaude

Lotsarik ez!
Harro asko ibili zaitezkete munduan.

Tira, eta egun hauetan komentatzen ari garenarekin, has gaitezen lanean.
Dantzan.com-ek inauterietako informazio ugari eman izan du orain arte (datak, etab.).
Bada, nik uste dut has gintezkeela guztion artean informazio hori osatzen.
Donostia aldean, Kalderero eta Artzai eta inudeak, otsaileko lehen asteburuaren bueltan, ezta? Begiratuko dut eta konfirmatuko dut.

leire narbaiza arizmendi<leire-Z7Kj4ABq9kbYtjvyW6yDsg@public.gmane.org> igorleak hau idatzi zuen (2012eko urtren 10a 13:01):
Nirekin ere kontatu!
Animo eta besarkada bat
leire narbaiza

dantzan.com<dantzari-DqbNnZW6eopBDgjK7y7TUQ@public.gmane.org> igorleak hau idatzi zuen (2012eko urtren 10a 11:38):

[...]

Gari Otamendi | 10 Jan 13:19 2012

Re: dantzan.com itxi beharrean gaude

Gari Otamendi<arrabita-DqbNnZW6eopBDgjK7y7TUQ@public.gmane.org> igorleak hau idatzi zuen (2012eko urtren 10a 13:18):
[...]

leire narbaiza arizmendi<leire <at> eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2012eko urtren 10a 13:01):

[...]

Izaskun Salazar | 3 Jan 16:06 2012
Picon
Picon

Re: dantzan.com itxi beharrean gaude

Mikelek luzatu duen moduan, gure taldearentzat ere ikaragarrizko samina
suposatzen du honek.

Momentuz eskarrikasko orainarte egindako lan guztiagatik eta ea berriro
ere aurki gune berean topatzeko aukera dugun.

Besarkada handi bat.

Izaskun Salazar

  <a rel="nofollow" title="aitorfurunda@..." ymailto="mailto:aitorfurunda@..." target="_blank" href="mailto:aitorfurunda@...">Aitor
    eteteko, bidali mezua hona: &nbsp; <a rel="nofollow" ymailto="mailto:Dantzan-request@..." target="_blank" href="mailto:Dantzan-request@...">Dantzan-request@...</a><br>izenburuan jarriz
[...]

Jon Fernandez | 3 Jan 10:28 2012
Picon

Re: dantzan.com itxi beharrean gaude

Dantza maite dugunontzat tristea den egun horretan jaso ezazue
Gasteiztik besarkada handia. Oier eta bere taldeari eskerrak besterik
ezin dizuegu eman ordainezina den egindako lanagatik. Zerozer behar
izanez gero hemen naukazue eta berriro martxan izango zaretelakoan
berriz mila esker. Aurrera bolie!