guillemguillem | 12 May 13:42 2012
Picon

Disc d'instal·lació USB

Estic intentant fer un disc USB d'instal·lació amb la utilitat 'creador
de discs d'arrencada', però en acabar de copiar tots els fitxers em diu
que ha fallat en instal·lar el carregador d'arrencada, no sé per què
falla i si es pot corregir.

Guillem Nicolàs i Larruy

Josep Pujadas i Jubany | 12 May 13:51 2012
Picon

Re: Disc d'instal·lació USB

El 12 de maig de 2012 13:42, guillemguillem <guillemguillem <at> gmail.com>
ha escrit:
> [...]
> fallat en instal·lar el carregador d'arrencada, no sé per què falla i si es

No sé què vols fer exactament. Jo faig servir habitualment unetbootin
per fer aquestes coses.

Em baixo la distro que m'interessa i amb unetbootin tinc el llapis.

També hi ha el paquet usb-imagewriter que, segons tinc entès, es fa
servir molt... però no l'he provat.

A reveure,

Josep

Pedro | 12 May 14:37 2012
Picon

Re: Disc d'instal·lació USB

2012/5/12 Josep Pujadas i Jubany <jpujades <at> gmail.com>:
> [...]
>
> Em baixo la distro que m'interessa i amb unetbootin tinc el llapis.
>
> També hi ha el paquet usb-imagewriter que, segons tinc entès, es fa

us recomano multisystem que permet arrancar diverses distribucions a
(Continue reading)

guillemguillem | 12 May 16:34 2012
Picon

Re: Disc d'instal·lació USB

On 12/05/12 13:51, Josep Pujadas i Jubany wrote:
> [...]
>
> Em baixo la distro que m'interessa i amb unetbootin tinc el llapis.
>
> També hi ha el paquet usb-imagewriter que, segons tinc entès, es fa

Provaré l'unetbootin, però segueixo sense entendre perquè no rutlla
l'aplicació 'pròpia' de l'ubuntu.

(Continue reading)

Josep Pujadas i Jubany | 12 May 16:57 2012
Picon

Re: Disc d'instal·lació USB

El 12 de maig de 2012 16:34, guillemguillem <guillemguillem <at> gmail.com>
ha escrit:
> Provaré l'unetbootin, però segueixo sense entendre perquè no rutlla
> l'aplicació 'pròpia' de l'ubuntu.
>
> guillem

He oblidat dir-te dues coses:

* No tots els llapis USB són bootables. M'he trobat amb alguns
(normalment dels vells) que no hi ha manera.

* Si el llapis s'ha formatat alguna vegada a Windows pot ser que no
arranqui. S'ha de tornar el llapis a l'estat inicial, de fàbrica. Es
veu que el formatatge de Windows altera alguna cosa. Per assegurar que
no passi (si no sé la procedència del llapis) normalment faig servir
aquesta eina (Windows):

http://download.cnet.com/HP-USB-Disk-Storage-Format-Tool/3000-2094_4-10974082.html

Google hp usb disk storage format tool

No he tingut l'ocasió de provar encara si quan passa això formatant
directament amb l'Ubuntu torna a funcionar l'arranc.

A reveure,

Josep

(Continue reading)

guillemguillem | 12 May 17:27 2012
Picon

Re: Disc d'instal·lació USB

On 12/05/12 16:57, Josep Pujadas i Jubany wrote:
> [...]
>
> No he tingut l'ocasió de provar encara si quan passa això formatant
> directament amb l'Ubuntu torna a funcionar l'arranc.

(Continue reading)

cubells | 12 May 16:41 2012
Picon

Re: Disc d'instal·lació USB

Pq no tens molt bé el disc usb.

Prova a formatar-lo, fins I tot, a crear de nou la taula de particions.

Al contrari que els companys jo sempre he fet servir el usb-creator d'ubuntu I no he tingut problemes.