Olsi | 2 Oct 14:10 2006
Picon

Frashëri: Kadare kërkon të politizojë edhe krishtërimin

Faqja 8 - SPECIALE  Tetor 2, 2006

Polemika e vitit/ Historiani replikon me shkrimtarin e
njohur

Frashëri: Kadare kërkon të politizojë edhe krishtërimin

"Paganizmi shqiptar nuk mohohet as nga Papët"

http://balkanweb.com/gazeta/faqe8-9/2.htm

Nëse do të bëhej fjalë për një roman të rradhës të Ismail
Kadaresë, historiani Kristo Frashëri do ta kishte lexuar me
shumë ëndje. Do të ishte edhe ai njëri prej atyre shumë
lexuesve që lexojnë me kërshëri dhe interes çdo krijim të
njërit prej shkrimtarëve më të mëdhenj shqiptarë. Por,
-ashtu siç shkruan Frashëri- në rastin e “Identitetit
europian të shqiptarëve”, Kadare ka zgjedhur të shkelë në
një fushë ku nuk lejohen shumë gabime. Në këtë vepër, e
cila është një “sprovë letrare”, pra një studim nuk mund të
tolerohen gabimet apo ndryshimet e fakteve historike.
Pikërisht, me këtë objektiv të qartë, pra për të mos lejuar
shtrembërimin e të vërtetave historike, akademiku Kristo
Frashëri i rikthehet edhe njëherë diskutimit të fakteve të
veprës së Kadaresë “Identiteti europian i shqiptarëve”, por
edhe asaj më të fundit, “”Hamleti, princi i vështirë”. Në
një analizë të gjatë, e cila do të botohet në faqet e
(Continue reading)

Gmane